20 Eylül 2012 Perşembe

İlk Yazı Kabusu

Aylardır açmayı düşündüğüm blogu üşengeçliğim yüzünden erteleyip durdum. Sonunda açmış olmaktan büyük bir onur,kıvanç,sevinç ve bilumum bir sürü duygu duyuyorum. 
"Aferin sana açtın iyi halt ettin." diyen diğer beni susturaraktan ilk yazımı bir teşekkür yazısı ve kendini tanıtma fasılı haline getireyim dedim.

Sürekli olarak bugünü bekleyen, her konuşmamızda sürekli bana soru sorup işlerin nasıl gittiğini soran ve sanırım birçok denememi ona gönderdiğimde kahkahalara boğulan,isyeeeeanlarıma katlanabilen,sizin Queen E. olarak bildiğiniz ama benim canım ciğerim kan şekerim olan Spot Işığını Arayan Kız'a teşekkür ediyor başarılarının devamını diliyoruz. Iyy lise teşekkür belgesi gibi oldu. 

18 yaşındayım(çaktırmayın henüz olmadıııııımmm) ve ucubik yani en azından benim için öyle olan bir üniversitede okuyorum.
Değişik birşey yapmak istedim ve beni arkadaşlarımdan dinleyin dedim.Onların gerçek adlarını yazmıyorum elbette ama onlar biliyor ne dediklerini.
Bakalım kim ne demiş? -İnsanın kendisinden 3. tekil şahıs olarak bahsetmesi de bir tuhaf oluyormuş-


"-Kendin gibi bir blog açmalısın bence.Tamamen seni yansıtmalı.Böyle üşengeç,manyak,inatta keçileri geçmiş,lafını esirgemeyen,çoğu zaman saçı başı yolunası cadının teki olduğunu anlat.Nasıl deli dolu,nasıl mazoşist ve aynı zamanda narsist olduğunu da göster hadi koçum benim."  -Hain Arkadaş

Müdahale etmeden duramayacağım. Siz siz olun benim yaptığımı yapıp böyle bir arkadaş bulmayın.Ne var ne yok saydı resmen pislik!


"Geç tanıdığım, çabuk alıştığım, hep yanımda olmasını düşlediğim ve düşleyeceğim tek dostumsun!" -Liseli Hatun 

Bak şimdiii.Üsttekiyle bunun farkına bak.Severken öldürürüm ben bunu ya ayyyy! 

"-You are a very friendly person. You are pretty. You have a good taste  for boys ;) and by the photos you upload i think you are very creative person"   -Yabancılar Şubesi.
  •  Ehe

"-Bu kıza koşulsuz şartsız güvenebilirsiniz.Sırrınız onda daima güvende. Ama intikamda Blair Waldorf denen cadıyı bile geçebilir dikkat edin ters köşe etmesin sizi" - Bayan Sofistike

Blair Waldorf mu?Uuu idolüüüm. 

" -Yüksek voltaj fazla yaklaşmayın yada  sinirliyken yanına uğramayın tabelası asılması gereken kişilik"-Clark Kent

Sinirliyken azıcık(!) zıvanadan çıkıyormuşum da.Ama kayıtlara geçmesine lüzum yok.


"-İlk tanıştığımız yıllarda kimyamız bir türlü uyuşmamıştı. Yaptığım her harekette bir bencillik izlenimi veriyor olmalıydım ki 'bencil ve egoist' sözcüklerini ağzından düşürmüyordun. smile Aradan geçen zaman benide değiştirdi bencillikten eser yok şimdi. smile Senin zıttına yaptığım her harekette yüzündeki o komik ifadeyle koluma yada sırtıma mutlaka imzanı bırakıyordun, gerçi hala devam ediyor ama... Ve bugün hayatın her temasını yazıya dökerek bizlere sunuyorsun. Aklına koyduğunu hayata geçirmeyi ısrarla isteyen ve başaran birisin. Bu blog bir başlangıç olsun bugün yeni yazını beklerken, yarın yeni kitabını bekleyelim..."  -Bay Radikal Karar.  

O izlerden hala yapabiliyorumm ve hala komik ifade suratımdaaaa.

"-Takıntılı,meraklı,hırslı,mükemmeli isteyen,sevecen,azıcık şımarık,biraz fazla dağınık" -Külkedisi
 Sende mi Brütüs?!

Kimse ama kimse konuşkandır sustuğu zamanlar çok nadirdir demedi ya ona şaştım ben. Ben böyle biriy-mişim öğrenmiş olduk :) 
Sevgiler. 
-B

2 yorum:

  1. bence gayeet iyi bi giriş yaptınn geç oldu sanırım ama hoş geldinn iyi ki geldin :)

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim. Hoşbulmak için geldiim :)

    YanıtlaSil