22 Kasım 2012 Perşembe

Doğumgünüsü.



Kusurlarımı seviyorum.Darılınca suratımı asmayı,canım sıkıldığında sebepsizce bağırmayı,kıskançlık krizlerimi,normal olmamayı seviyorum.Sadece canımın istediği şeyleri yapmayı,yalnızlığımı,bazen düşünmediklerimi birden söylemeyi,bazen herşeyi yüzüme gözüme bulaştırmayı.Öfkelerimi,kızınca küsmeyi,heyecanlarımı.Deliler gibi gülmeyi..Benden iyi olduklarını düşündüklerimi -ki yok-  :) Ukalalığımı,vazgeçislerimi,karakterimi,bazılarını haketmediği halde sevmeyi,içimdeki çocuğu,beni seviyorum.İyi ki varım.İyi ki ben benim! Ve iyi ki doğdum :)






6 yorum:

  1. İlk yorumum olduğu için merhabayla mı girsem ım bilemedim,neyse.


    İnsan kendinden hoşnut olduğu sürece hayat yaşanılabilir olur değil mi? :) Doğum günün kutlu olsun,nice güzel yaşlara. :))

    YanıtlaSil
  2. Merhabaaa :)
    Kesinlikle,işte bu yüzden hayatı yaşamaya değer kılan kişi siz oluyorsunuz,siz yapıyorsunuz herşeyi :)
    Çok teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  3. kutlarım.
    çok içten ve doğal yazmışsın ne güzel.
    sölediğin gibi olmalıyız tabii ki.
    :)

    YanıtlaSil
  4. Çok teşekkürler.
    Bunu beceremeyenler için insanlar ve maskelerine içelim o halde Olric diyorum :)

    YanıtlaSil
  5. NE GÜZEL YAZMIŞSIN.MUTLU YILLAR :)

    YanıtlaSil